wtorek, 20 grudnia 2016

Klub "50-tki"



Z najlepszymi życzeniami od strzelca dla strzelca

"Lustereczko, powiedz przecie,
Ile żyję lat na świecie?".
"Dziś Agato, moja miła,
Będziesz kwitła, będziesz lśniła.
Klub „40-stki” opuściłaś,
Gdyż 50 przekroczyłaś.
W nowym klubie teraz będziesz
I na 10 lat w nim siędziesz.
Klub otwiera swe podwoje
I zaprasza na pokoje!
Załóż jakiś modny ciuszek,
Popraw włosy, wciągnij brzuszek,
Pierś do przodu szybko wypnij,
Prostuj plecy, mięśnie napnij.
A że w biodrach się zwiększyło…,
A że zmarszczek ciut przybyło…,
A że skóra mniej napięta…,
A że pamięć nie pamięta…
A że córki już dorosłe…
A marzenia ciągle wzniosłe…
To nieważne, to znak czasu.
Bądź rozsądna, nie rób kwasu!".
"To w mej głowie się nie mieści!
"Teraz ‘-dziesiąt’, było ‘-dzieści’…!".
"Racz się cieszyć. Nie chcesz? Musisz!
Bo już czasu nie zawrócisz…".

6 komentarzy:

  1. Co prawda to prawda...."Bo już czasu nie zawrócisz".

    Sympatyczna rymowanka Jubileuszowa.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuzynka bardzo się ucieszyła i kazała opublikować wierszyk :)

      Usuń
  2. Rewelacyjny wierszyk. Szkoda, że go wcześniej nie znałam, tobym mojej siostrze na 50 urodziny zaprezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Powstał on jakieś 10 dni temu, więc nie wiem, czy byś mimo to zdążyła. Poza tym nie wiem, czy Twoja siostra ma dwie córki. Takie wierszyki są przeze mnie personalizowane.

      Usuń
  3. Rewelacja. Pewnie sprawiłaś tym wierszem solenizantce wiele radości. Też chciałabym taki dostać na swoje urodziny :) Genialny - naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Werka! Tak, sprawiłam wiele radości, choć napisanie i dalsze przeróbki wymagały tego i owego ode mnie, ale liczy się efekt końcowy, a ten swą szczerością i humorem... :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.